sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Haaste

Sain Unelmalta haasteen.

Koska Blogillani on (vain) kaksi lukijaa, joista toiselta sain haasteen, niin haasteen saa Hertta! Lisäksi haastan neljä blogini anonyymiä lukijaa ja toivon kommenttia, kun olet haasteen ottanut vastaan!

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta viisi ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.


1. Olen riippuvainen PepsiMaxista. Yritän päästä tavasta eroon.


2. Olen riippuvainen sokerista, erityisesti Gifflar-pullista. Yritän päästä tavasta eroon.


3. Olen luopunut karkkilakosta. Lihoin 3 kg kolmen lakkokuukauden aikana. Sehän ei varsinaisesti ollut tavoitteni.


4. Rasismi on vastenmielistä. Myös rasistit ovat vastenmielisiä.


5. Nukkumaan mennessä minun on pakko laskea, montako tuntia ehdin nukkua ennen herätystä. 


6. Ulos lähtiessä minun on pakko tarkistaa, onko lieden levyt varmasti nollilla. Nolla, nolla, nolla, nolla.


7. Oven sulkemisen jälkeen oven kiinnipysyvyys on varmistettava ovea napakasti rynkyttämällä. Tämä tapa on myös juurtunut lapseeni. En kärsi pakko-oireisestahäiriöstä.


8. Ystävät ovat tärkeitä.


9. Kulttuuri tekee hyvää.


10. Olen huono kestämään meteliä.


11. Pidän estetiikasta.


12. Haluaisin toisen lapsen. Ehkä. Katso kohta 13.


13. Olen mukavuudenhaluinen.


14. Kielitaitoni on karmivan kehno koulutukseeni nähden. Ymmärrän kyllä, mutta se puhuminen...


15. Jos elämäntilanne antaisi myöden, matkustaisin paljon enemmän.


16. Haluan eroon kaikesta turhasta ja ylimääräisestä. Niin tavarasta kuin läskeistäkin.


17. Rakastan elokuvia.


18. Tämä kotoilu-kulttuuri menee yli. Tuleeko kerrostaloasumisesta koskaan trendikästä? 


19. Työni  on mielenkiintoista ja haastavaa, mutta mietin liian usein sitä, mitä muuta voisin tehdä.


20. Olohuoneessani on kaksi pianoa. Toinen on myytävänä.


21. En pysty enää katsomaan Big Brotheria. En vain pysty.


22. Kestän huonosti massatapahtumia. Hullut päivät kierrän kaukaa.


23. Viinit, kuoharit ja siiderit, kuivana please.


24. Jos nukun lapseni tai jonkun muun kanssa samassa huoneessa, en nuku, ellen käytä korvatulppia.


25. Lastenvirret liikuttavat aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti